Компанія TeamViewer, провідний постачальник рішень для віддаленого підключення та цифровізації робочих місць, представила новий інструмент на основі штучного інтелекту – Session Insights. Ця інновація допоможе ІТ-командам швидше розв’язувати проблеми та ухвалювати обґрунтовані рішення за рахунок автоматизованого аналізу та підсумків сеансів віддаленої підтримки.
Новий інструмент оптимізує процеси ІТ-підтримки та сприяє підвищенню задоволеності клієнтів, навіть якщо команда обмежена за кількістю співробітників. Session Insights спрощує збір та аналіз даних, знижує час на вирішення проблем, а також допомагає компаніям ефективно управляти ресурсами.
За результатами глобального дослідження AI Opportunity Report, проведеного TeamViewer, 75% опитаних керівників підтвердили, що ШІ є необхідним для підвищення продуктивності, а 69% вважають, що саме ця технологія сприятиме значному зростанню ефективності у найближчі роки.
Мей Дент, технічний директор TeamViewer, зазначила: “Компанії все частіше використовують штучний інтелект, оскільки він допомагає підвищити продуктивність і покращити роботу. З нашим новим інструментом Session Insights на основі ШІ ми підтримуємо бізнес у прийнятті розумних рішень, оптимізації процесів та забезпеченні безпеки даних завдяки передовим методам шифрування”.
Впровадження Session Insights стане важливим кроком для організацій, що прагнуть збільшити ефективність роботи своїх команд і покращити фінансові показники.
Джерело: TeamViewer