Як «Укртелеком» централізував управління 1000+ пристроями з TeamViewer Tensor

Укртелеком — один із найбільших телеком-операторів в Україні, який щодня забезпечує стабільну роботу тисяч пристроїв по всій країні.

У період активного зростання попиту на мобільність, безпеку та віддалений доступ, компанія зіткнулася з викликом: як масштабно та безпечно управляти автоматизованими робочими місцями працівників?

Завдання, що стояли перед командою:

Впроваджене рішення — TeamViewer Tensor

TeamViewer Tensor — корпоративна хмарна платформа для безпечного віддаленого доступу, управління та підтримки ІТ-інфраструктури в режимі реального часу.

Tensor став для Укртелекому рішенням, яке дозволило не лише дистанційно обслуговувати пристрої, а й централізовано керувати політиками безпеки, обліковими записами, оновленнями — у зручному й автоматизованому середовищі.

Результат

  • Складне налаштування нових пристроїв
  • Високе навантаження на IT-відділ
  • Несинхронізовані процеси підтримки
  • Автоматизоване керування з єдиного центру
  • Значне скорочення часу на технічну підтримку
  • Повна прозорість усіх дій в IT-середовищі

Результати впровадження

+1000

керованих пристроїв у єдиній системі

-60%

часу на вирішення інцидентів

100%

повна автоматизація оновлень та підтримки

Total

стабільна інтеграція з екосистемою Microsoft

Партнер впровадження

Впровадження рішення TeamViewer Tensor для «Укртелеком» здійснено компанією SOFTICO — офіційним дистриб’ютором TeamViewer в Україні.

Хочете впровадити TeamViewer Tensor у своїй компанії?
Залиште свої контакти — і наші фахівці запропонують індивідуальне рішення:

  • Безкоштовна консультація
  • Технічний аудит і демонстрація
  • Комерційна пропозиція з урахуванням ваших потреб

Обрані статті для натхнення та знань

Новини

Як «Укртелеком» централізував управління 1000+ пристроями з TeamViewer Tensor

Укртелеком — один із найбільших телеком-операторів в Україні, який щодня забезпечує стабільну роботу тисяч пристроїв по всій країні. У період активного зростання попиту на мобільність,

Детальніше »
Новини

TeamViewer впроваджує функції ШІ для поліпшення віддаленої підтримки

Компанія TeamViewer, провідний постачальник рішень для віддаленого підключення та цифровізації робочих місць, представила новий інструмент на основі штучного інтелекту – Session Insights. Ця інновація допоможе

Детальніше »
Новини

Дослідження TeamViewer показує, що стабільне підключення технологій важливе для покращення фінансової ефективності та кібербезпеки

Згідно з дослідженням, 33% компаній з відмінним технологічним зв’язком зазначають, що їхні фінансові результати – одні з найкращих у галузі. Тільки 16% компаній з хорошим

Детальніше »

Контакти

Популярні теми

Співпраця із RealWear

Співпраця із Mercedes F1

© 2024 TeamViewer SOFTICO

tm

До кінця 2025 року включно отримай знижку  на першу покупку TeamViewer.