TeamViewer випустила програму для Apple Vision Pro

Компанія TeamViewer, провідний світовий постачальник рішень для віддаленого підключення та цифровізації робочих місць, анонсувала випуск TeamViewer Spatial Support – нову програму, що дозволяє використовувати інноваційну 3D-візуалізацію та забезпечувати віддалену підтримку в реальному часі на пристроях Apple Vision Pro.

Програма TeamViewer Spatial Support на iPhone використовує ARKit та вбудований сканер LiDAR для створення детальних тривимірних моделей пристроїв, що потребують підтримки. У спільній сесії віддалений спеціаліст, який використовує програму Spatial Support на Apple Vision Pro, може взаємодіяти з точними візуальними моделями, створеними на iPhone. Разом вони мають синхронізований 3D-об’єкт, з експертом, який направляє техніка на місці за допомогою анотацій та 3D-елементів.

Брайан Баллард, старший віце-президент з управління продуктами та постачанням рішень у TeamViewer, сказав: “Віддалена підтримка та допомога – частина TeamViewer, і з Apple Vision Pro ми приносимо новий рівень деталізації, візуальної глибини та деталей нашим клієнтам, який просто був недоступний раніше. Ці можливості допомагають клієнтам передавати важливу інформацію про реальні об’єкти для обслуговування машин та систем на місці, перевищуючи рамки підтримки ПК. Це призводить до більш швидкої реакції та меншої кількості помилок, і вирішує проблему нестачі персоналу та розрив між викликами на місці та експертними знаннями на відстані.”

Завдяки лідерству своєї AR-платформи для підвищення продуктивності підприємств Frontline компанія TeamViewer має унікальну можливість випустити галузеве рішення для Apple Vision Pro. Це рішення засноване на глибоких знаннях TeamViewer щодо цифрової трансформації процесів у виробництві, післяпродажному обслуговуванні та обслуговуванні на місці. Крім того, воно підтримується стратегічними партнерствами компанії з гігантами промисловості, такими як SAP, Microsoft та Siemens.

Клієнти TeamViewer вже можуть використовувати наявну ліцензію для інтеграції цього рішення в свою повсякденну роботу. Більш детальну інформацію про рішення TeamViewer для післяпродажного обслуговування можна знайти у магазині програм Apple.

Обрані статті для натхнення та знань

Новини

TeamViewer впроваджує функції ШІ для поліпшення віддаленої підтримки

Компанія TeamViewer, провідний постачальник рішень для віддаленого підключення та цифровізації робочих місць, представила новий інструмент на основі штучного інтелекту – Session Insights. Ця інновація допоможе

Детальніше »
Новини

Дослідження TeamViewer показує, що стабільне підключення технологій важливе для покращення фінансової ефективності та кібербезпеки

Згідно з дослідженням, 33% компаній з відмінним технологічним зв’язком зазначають, що їхні фінансові результати – одні з найкращих у галузі. Тільки 16% компаній з хорошим

Детальніше »

Контакти

Популярні теми

Співпраця із RealWear

Співпраця із Mercedes F1

© 2024 TeamViewer SOFTICO

tm

До кінця 2024 року включно отримай знижку  на першу покупку TeamViewer.