Компанія TeamViewer, провідний світовий постачальник рішень для віддаленого підключення та цифровізації робочих місць, анонсувала випуск TeamViewer Spatial Support – нову програму, що дозволяє використовувати інноваційну 3D-візуалізацію та забезпечувати віддалену підтримку в реальному часі на пристроях Apple Vision Pro.
Програма TeamViewer Spatial Support на iPhone використовує ARKit та вбудований сканер LiDAR для створення детальних тривимірних моделей пристроїв, що потребують підтримки. У спільній сесії віддалений спеціаліст, який використовує програму Spatial Support на Apple Vision Pro, може взаємодіяти з точними візуальними моделями, створеними на iPhone. Разом вони мають синхронізований 3D-об’єкт, з експертом, який направляє техніка на місці за допомогою анотацій та 3D-елементів.
Брайан Баллард, старший віце-президент з управління продуктами та постачанням рішень у TeamViewer, сказав: “Віддалена підтримка та допомога – частина TeamViewer, і з Apple Vision Pro ми приносимо новий рівень деталізації, візуальної глибини та деталей нашим клієнтам, який просто був недоступний раніше. Ці можливості допомагають клієнтам передавати важливу інформацію про реальні об’єкти для обслуговування машин та систем на місці, перевищуючи рамки підтримки ПК. Це призводить до більш швидкої реакції та меншої кількості помилок, і вирішує проблему нестачі персоналу та розрив між викликами на місці та експертними знаннями на відстані.”
Завдяки лідерству своєї AR-платформи для підвищення продуктивності підприємств Frontline компанія TeamViewer має унікальну можливість випустити галузеве рішення для Apple Vision Pro. Це рішення засноване на глибоких знаннях TeamViewer щодо цифрової трансформації процесів у виробництві, післяпродажному обслуговуванні та обслуговуванні на місці. Крім того, воно підтримується стратегічними партнерствами компанії з гігантами промисловості, такими як SAP, Microsoft та Siemens.
Клієнти TeamViewer вже можуть використовувати наявну ліцензію для інтеграції цього рішення в свою повсякденну роботу. Більш детальну інформацію про рішення TeamViewer для післяпродажного обслуговування можна знайти у магазині програм Apple.