TeamViewer Tensor тепер інтегрований із SAP® Service Cloud

Компанія TeamViewer, провідний світовий постачальник рішень для віддаленого підключення та цифровізації робочих місць, оголосила про інтеграцію TeamViewer Tensor – Enterprise Remote Support із SAP Service Cloud для покращення обслуговування клієнтів та підвищення ефективності. Інтеграція з SAP Service Cloud дозволить компаніям, які використовують технології SAP, покращити обслуговування клієнтів та підвищити продуктивність важливих процесів за рахунок віддаленої підтримки та управління через TeamViewer Tensor.

Швидке та безпечне встановлення з’єднання

За допомогою Enterprise-рішення TeamViewer фахівці служби підтримки можуть ініціювати сеанси віддаленої підтримки безпосередньо з SAP Service Cloud, оскільки інтеграція автоматично витягує із системи всі необхідні дані про клієнта. Завдяки сучасним системам безпеки, таким як наскрізне шифрування сеансів та розмежування прав доступу, зокрема умовний доступ, фахівці зможуть швидше, ефективніше та безпечніше здійснювати віддалену підтримку своїх клієнтів.

Автоматизована звітність

Інтеграція дозволить компаніям дотримуватися вимог звітування, оскільки звіти про взаємодію з клієнтами автоматично узгоджуватимуться з SAP Service Cloud. Це дасть можливість отримати детальний звіт про всі взаємодії протягом усього процесу з урахуванням часу та додаванням приміток. Надаючи додаткові відомості про роботу служби підтримки та її продуктивність, TeamViewer Tensor допоможе підвищити ефективність роботи всіх співробітників служби підтримки.

Інтеграція TeamViewer Tensor із SAP Service Cloud – перший етап інтеграції корпоративного пакету віддаленого підключення від TeamViewer до SAP. Хоча TeamViewer Frontline вже інтегрована з рішеннями SAP для цифрового ланцюжка поставок, і компанія має стабільні OEM-відносини з SAP, ця інтеграція підкреслює корпоративні переваги TeamViewer в галузі безпечного та ефективного віддаленого доступу, підтримки та управління.

Джерело: TeamViewer 

У разі виникнення додаткових питань, будь ласка, звертайтесь за електронною адресою sales@softico.ua або за телефоном +380 (44) 383 4410.

Обрані статті для натхнення та знань

Новини

TeamViewer як гарантія безпеки та конфіденційності в умовах війни

У сучасному світі, популярність віддаленої роботи відображає не лише актуальні технологічні тенденції, але й необхідність адаптуватися до нових реалій. Забезпечення безпеки та конфіденційності віддаленого робочого

Детальніше »
Новини

TeamViewer випустила програму для Apple Vision Pro

Компанія TeamViewer, провідний світовий постачальник рішень для віддаленого підключення та цифровізації робочих місць, анонсувала випуск TeamViewer Spatial Support – нову програму, що дозволяє використовувати інноваційну

Детальніше »
Новини

TeamViewer та Almer уклали стратегічне партнерство

Компанія TeamViewer, світовий лідер у сфері рішень для віддаленого підключення та цифровізації робочих місць, оголосила про стратегічне партнерство з Almer, провідним постачальником гарнітур доповненої реальності

Детальніше »

Контакти

Популярні теми

Співпраця із RealWear

Співпраця із Mercedes F1

© 2024 TeamViewer SOFTICO

tm

До кінця 2024 року включно отримай безоплатну версію або знижку  на першу покупку TeamViewer.