TeamViewer об’єднується з EloView

Компанія TeamViewer, світовий лідер в області рішень для безпечного віддаленого підключення, оголосила про нову інтеграцію з компанією Elo, провідним світовим постачальником інтерактивних рішень, і платформою EloView SaaS для управління пристроями. Ця платформа дозволяє користувачам дистанційно керувати електронними пристроями на базі Elo, цифровими табло, касовими терміналами (POS) та пристроями самообслуговування. 

Користувачі EloView можуть віддалено розгортати і безпечно керувати всією своєю мережею пристроїв Elo на базі Android – від одного до тисячі одночасно. Від розгортання контенту та управління налаштуваннями до обслуговування операційної системи – технічний персонал може використовувати EloView для безвідмовної роботи і підвищення рівня безпеки. Завдяки інтеграції TeamViewer додає можливість віддалено усувати недоліки на пристроях, включаючи можливість вносити зміни під час роботи не виходячи з платформи EloView. 

“Пандемія показала, наскільки важливий віддалений доступ до пристроїв з метою захисту користувачів і обмеження контакту між людьми”, – сказав Frank Lung, senior product manager at Elo. “Для клієнтів Elo, що прагнуть до швидкого і безпечного повторного відкриття, інтеграція з TeamViewer додає потужний механізм підтримки і зводить до мінімуму обсяг ручної та оперативної підтримки”. 

Переваги інтеграції з існуючими клієнтами TeamViewer: 

  •  простота налаштування та активації функцій віддаленого управління на пристроях з інтерфейсом Elo; 
  • дистанційний доступ до будь-якого зареєстрованого пристрою Elo одним клацанням миші прямо з EloView; 
  • усунення технічних недоліків, що знижує потребу в технічних спеціалістах. 

“Компанія Elo є важливим інтеграційним партнером TeamViewer з організаціями у всьому світі, які використовують модульну платформу Elo для створення інтерактивних рішень в роздрібних магазинах, ресторанах, музеях та інших місцях з інтенсивним трафіком”, – сказав Constantin Falcoianu, director of business development at TeamViewer. “Спільні клієнти зможуть легко скористатися перевагами віддаленого доступу та управління всіма пристроями з будь-якого місця”. 

Завдяки цій інтеграції можливість віддаленого управління в EloView діє, як каталізатор для відкриття сесії TeamViewer – для цього не потрібна підтримка технічних фахівців безпосередньо на місці. Це оптимізує процес, економить час і знижує необхідність локальної підтримки. Клієнти підключаються до TeamViewer з порталу EloView і вибирають групи пристроїв, до яких вони хочуть отримати віддалений доступ. EloView автоматично розгорне та ініціалізує агента TeamViewer на цільових пристроях. На сторінці налаштувань пристроїв EloView з’явиться опція віддаленого управління.

Обрані статті для натхнення та знань

Новини

TeamViewer впроваджує функції ШІ для поліпшення віддаленої підтримки

Компанія TeamViewer, провідний постачальник рішень для віддаленого підключення та цифровізації робочих місць, представила новий інструмент на основі штучного інтелекту – Session Insights. Ця інновація допоможе

Детальніше »
Новини

Дослідження TeamViewer показує, що стабільне підключення технологій важливе для покращення фінансової ефективності та кібербезпеки

Згідно з дослідженням, 33% компаній з відмінним технологічним зв’язком зазначають, що їхні фінансові результати – одні з найкращих у галузі. Тільки 16% компаній з хорошим

Детальніше »

Контакти

Популярні теми

Співпраця із RealWear

Співпраця із Mercedes F1

© 2024 TeamViewer SOFTICO

tm

До кінця 2024 року включно отримай знижку  на першу покупку TeamViewer.