Згідно з дослідженням, 33% компаній з відмінним технологічним зв’язком зазначають, що їхні фінансові результати – одні з найкращих у галузі. Тільки 16% компаній з хорошим зв’язком говорять те саме. Крім того, 61% стверджують, що відмінний технологічний зв’язок дає конкурентну перевагу. Дослідження провела компанія TeamViewer, світовий лідер у галузі віддаленого підключення та цифровізації робочих місць, разом із FT Longitude, щоб дізнатися «Реальну цінність технологічного підключення».
34% компаній із відмінним підключенням вважають, що їхні операційні показники на рівні лідерів галузі. Серед компаній із просто хорошим підключенням так кажуть лише 19%. Постійне та надійне підключення, яке дозволяє співробітникам працювати без перебоїв, — це те, чого мають прагнути всі компанії. Воно також допомагає краще керувати ризиками та підвищує стійкість до кібератак. Компанії з найкращим підключенням легше справляються зі зростаючими загрозами. 38% осіб, які майже мають безперебійне підключення, вважають себе лідерами в сфері кібербезпеки, тоді як серед компаній з хорошим підключенням ця цифра становить лише 22%.
«Дослідження показує, що підключення — це не лише підвищення продуктивності співробітників. Коли компанії починають використовувати підключення як інструмент розвитку бізнесу, а не лише як допоміжну функцію, це позитивно впливає на зростання і прибуток. Фрагментовані системи послаблюють конкурентну перевагу та заважають максимально використовувати технології, такі як AR та AI. Тому просто хорошого підключення недостатньо», — зазначила Мей Дент, директор з продуктів та технологій TeamViewer. За даними дослідження, лише одна з 20 компаній заявляє, що їхні технології працюють без перебоїв. Це означає, що 95% усвідомлюють, що їм ще потрібно поліпшити свої системи для досягнення безперебійного підключення.
Організаціям важливо усунути цей розрив, і ось чому:
- 80% опитаних вважають, що надійне технологічне підключення допомагає краще взаємодіяти з клієнтами і підвищує їх задоволеність.
- 81% вважають, що це сприяє більш ефективним інноваціям.
- 82% зазначають, що у них залишається більше часу для обґрунтованих рішень.
- 86% вважають, що утримання талантів — важливий аспект роботи в їхній компанії.
Що стримує розвиток організацій?
Організації з недостатнім підключенням (ті, у кого лише хороше підключення, а не відмінне чи безперебійне) частіше стикаються з проблемами, такими як різниця між відділами (30%) та труднощі з демонстрацією рентабельності інвестицій у технології (27%). Тоді як організації з відмінним підключенням частіше турбуються про кібербезпеку (24%). Таким чином, кібербезпека є як перевагою, так і перешкодою на шляху до кращого підключення.
У більшості організацій спостерігається брак довіри до внутрішніх даних. Основні причини, що підривають цю довіру, включають:
- Множинні версії інформації: 38% компаній стикаються з ситуацією, коли різні набори даних дають різні результати.
- Суперечливі практики управління даними: 32% організацій мають неузгоджені підходи до управління даними, що призводить до плутанини.
- Ненадійне обладнання: 31% компаній зазначають, що занадто багато випадків низької надійності обладнання також впливають на довіру до даних.
Недовіра до внутрішніх даних дійсно варіюється залежно від розміру компанії. У невеликих організаціях це часто пов’язано з браком грамотності в галузі даних. Наприклад, 40% респондентів з компаній з річним доходом від 10 до 49,99 млн доларів США повідомляють про нестачу знань у галузі даних серед співробітників, тоді як серед компаній з доходом 10 млрд доларів і більше з цією проблемою стикаються лише 21%.
Здатність компанії підключатися до будь-яких пристроїв, програм та систем у своїй інфраструктурі та використовувати існуючі дані значно впливає на продуктивність. Будь то більш ефективні логістичні операції або дистанційна технічна підтримка, доступ до знань з будь-якого пристрою в будь-який час допомагає співробітникам працювати ефективніше і знижує недовіру до даних.
Дослідження TeamViewer показало, що 38% респондентів оцінюють свій доступ до даних і систем як середній або поганий, навіть коли знаходяться вдома. Крім того, 36% стикаються з аналогічними труднощами з доступом до об’єктів компанії поза своєю звичною базою.
Мей Дент зазначила: «Компаніям потрібно багато працювати, щоб забезпечити безперебійний зв’язок, але вигода від цього значно переважить витрачені час і ресурси. В умовах зростаючої конкуренції та нестачі кваліфікованих фахівців організаціям необхідно зробити все можливе, щоб залучити та утримати найкращі кадри. Один зі способів це зробити — створити робоче середовище з інтегрованими системами та зв’язком, що робить її чудовим місцем для роботи та кар’єрного зростання».
Примітка!
Це дослідження було проведено FT Longitude в період з березня по квітень 2024 року. У ньому взяли участь 500 керівників підприємств з шести країн: Австралії, Канади, Японії, Німеччини, Великобританії та США. Учасники представляли компанії з автомобільної, промислової, ІТ, логістики, транспорту і дистрибуції, фінансових послуг, роздрібної торгівлі, державного сектора та комунальних послуг.
Визначення:
- Відмінний зв’язок або безперебійний — здебільшого безперебійний у кількох сферах, таких як функції, географічні регіони або операційна діяльність, робота в сховищах технологій і даних.
Хороший зв’язок — в деяких сферах потрібне покращення.
Джерело: TeamViewer