TeamViewer Tensor тепер інтегрований із SAP® Service Cloud

Компанія TeamViewer, провідний світовий постачальник рішень для віддаленого підключення та цифровізації робочих місць, оголосила про інтеграцію TeamViewer Tensor – Enterprise Remote Support із SAP Service Cloud для покращення обслуговування клієнтів та підвищення ефективності. Інтеграція з SAP Service Cloud дозволить компаніям, які використовують технології SAP, покращити обслуговування клієнтів та підвищити продуктивність важливих процесів за рахунок віддаленої підтримки та управління через TeamViewer Tensor.

Швидке та безпечне встановлення з’єднання

За допомогою Enterprise-рішення TeamViewer фахівці служби підтримки можуть ініціювати сеанси віддаленої підтримки безпосередньо з SAP Service Cloud, оскільки інтеграція автоматично витягує із системи всі необхідні дані про клієнта. Завдяки сучасним системам безпеки, таким як наскрізне шифрування сеансів та розмежування прав доступу, зокрема умовний доступ, фахівці зможуть швидше, ефективніше та безпечніше здійснювати віддалену підтримку своїх клієнтів.

Автоматизована звітність

Інтеграція дозволить компаніям дотримуватися вимог звітування, оскільки звіти про взаємодію з клієнтами автоматично узгоджуватимуться з SAP Service Cloud. Це дасть можливість отримати детальний звіт про всі взаємодії протягом усього процесу з урахуванням часу та додаванням приміток. Надаючи додаткові відомості про роботу служби підтримки та її продуктивність, TeamViewer Tensor допоможе підвищити ефективність роботи всіх співробітників служби підтримки.

Інтеграція TeamViewer Tensor із SAP Service Cloud – перший етап інтеграції корпоративного пакету віддаленого підключення від TeamViewer до SAP. Хоча TeamViewer Frontline вже інтегрована з рішеннями SAP для цифрового ланцюжка поставок, і компанія має стабільні OEM-відносини з SAP, ця інтеграція підкреслює корпоративні переваги TeamViewer в галузі безпечного та ефективного віддаленого доступу, підтримки та управління.

Джерело: TeamViewer 

У разі виникнення додаткових питань, будь ласка, звертайтесь за електронною адресою sales@softico.ua або за телефоном +380 (44) 383 4410.

Обрані статті для натхнення та знань

Новини

TeamViewer впроваджує функції ШІ для поліпшення віддаленої підтримки

Компанія TeamViewer, провідний постачальник рішень для віддаленого підключення та цифровізації робочих місць, представила новий інструмент на основі штучного інтелекту – Session Insights. Ця інновація допоможе

Детальніше »
Новини

Дослідження TeamViewer показує, що стабільне підключення технологій важливе для покращення фінансової ефективності та кібербезпеки

Згідно з дослідженням, 33% компаній з відмінним технологічним зв’язком зазначають, що їхні фінансові результати – одні з найкращих у галузі. Тільки 16% компаній з хорошим

Детальніше »

Контакти

Популярні теми

Співпраця із RealWear

Співпраця із Mercedes F1

© 2024 TeamViewer SOFTICO

tm

До кінця 2024 року включно отримай знижку  на першу покупку TeamViewer.